Efectele crizei: mai multa paine si vodca consumate in UE
Recesiunea prelungita ii face pe europeni sa consume mai multa paine si sa isi inece amarul in mai multa vodca, arata o analiza a companiei Euromonitor International, citata de Le Monde, privind obiceiurile de alimentatie in UE.
Desi scaderea nu este spectaculoasa, in Europa se cumpara ceva mai putina mancare decat inainte de criza instalata in toamna lui 2008. Reducerea vanzarilor a fost constatata la marii producatori de alimente (Unilever, Danone, Kraft Foods), in ciuda unei mici cresteri a cifrei de afaceri.
Expertii OC&C Strategy Consultants, firma de consultanta cu 13 birouri in 9 tari, atrag atentia ca rezultatele pozitive anuntate de acesti giganti ai industriei alimentare mondiale pot fi inselatoare. Concret, cresterea cifrei lor de afaceri a fost de 13,3% in 2008, dar numai de 0,6% in 2009. Aceasta inseamna ca, daca se ia in calcul valoarea inflatiei, rezulta o scadere a vanzarilor.
Cititi mai multe pe www.gandul.info
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro