Efectele crizei: mai multa paine si vodca consumate in UE

Postat la 12 iulie 2010 20 afişări

Recesiunea prelungita ii face pe europeni sa consume mai multa paine si sa isi inece amarul in mai multa vodca, arata o analiza a companiei Euromonitor International, citata de Le Monde, privind obiceiurile de alimentatie in UE.

Desi scaderea nu este spectaculoasa, in Europa se cumpara ceva mai putina mancare decat inainte de criza instalata in toamna lui 2008. Reducerea vanzarilor a fost constatata la marii producatori de alimente (Unilever, Danone, Kraft Foods), in ciuda unei mici cresteri a cifrei de afaceri.

Expertii OC&C Strategy Consultants, firma de consultanta cu 13 birouri in 9 tari, atrag atentia ca rezultatele pozitive anuntate de acesti giganti ai industriei alimentare mondiale pot fi inselatoare. Concret, cresterea cifrei lor de afaceri a fost de 13,3% in 2008, dar numai de 0,6% in 2009. Aceasta inseamna ca, daca se ia in calcul valoarea inflatiei, rezulta o scadere a vanzarilor.

Cititi mai multe pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
alimentatie,
vodca,
paine,
vanzari
/actualitate/afaceri/efectele-crizei-mai-multa-paine-si-vodca-consumate-in-ue-6539917
6539917
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.