eMAG primeste produsele inapoi in 30 de zile de la achizitie
Cel mai mare magazin online din Romania, eMAG, a lansat astazi un serviciu de returnare a produselor in termen de cel mult 30 de zile de la cumparare, disponibil pana la 30 aprilie 2010.
Serviciul ExtraGarantia de Retur este primul de acest gen pe piata locala de retail de electronice, electrocasnice si IT, fiind adresat atat persoanelor fizice, cat si celor juridice, care nu sunt complet multumite de achizitia facuta. |n prima faza insa, serviciul este conceput pentru o perioada limitata, care se incheie in data de 30 aprilie a acestui an, fara sa afecteze clauzele garantiei legale de 10 zile de renuntare la achizitie in cazul comertului la distanta.
Produsele pot fi returnate fie prin curier, fie direct intr-unul dintre showroom-urile eMAG, iar clientii au de ales intre a primi inapoi valoarea integrala a cumparaturilor sau, in functie de optiuni, a le inlocui cu alte produse. Criteriile in functie de care este acceptat returul unui anumit produs desigilat sunt ca produsul sa vina in ambalajele originale, fara urme de uzura sau deteriorari, impreuna cu toate accesoriile livrate.
"Mediul online ofera de acum in exclusivitate clientilor cea mai sigura modalitate de a-si realiza cumparaturile fara a avea grija ca au platit un produs care este posibil sa nu se potriveasca necesitatilor", spune Radu Apostolescu, co-fondatorul si directorul de marketing al eMAG.
"Practic, prin acest serviciu, oferim o garantie suplimentara de 30 de zile in care clientii pot folosi efectiv produsul ales, iar daca asteptarile sunt diferite, pot fi consiliati pentru o alegere mai buna", a adaugat el,
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro