Gucci, Armani si Franco Ferre deschid magazine in Romania anul acesta
Intentii au fost multe, temeri de nerealizare si mai multe, insa iata ca luxul castiga o batalie pentru piata romaneasca. In cel de-al doilea an de criza in care panta ramane abrupt descrescatoare, branduri renumite de lux, precum Gucci, Armani sau Franco Ferre deschid magazine si pentru consumatorii romani.
Cu toate acestea multe marci de lux si-au modificat planurile, fortate de criza. Un exemplu in acest sens este si cel al brandului Chanel, care anuntase ca Romania se afla in planul de dezvoltare al afacerii pentru anul 2010, dar…nu a mai dat vreun semn ca va ajunge pe piata autohtona.
Modificari de "lux" generate de criza
Acum doi ani, cand planurile de finalizare ale centrului Cocor Luxury Store pareau sa fie la o azvarlitura de bat, reprezentantii companiei anuntau drept chiriasi nume grele din lumea fashionului de lux: Gucci, Chanel, Versace, Dior, Fendi, Armani, Calvin Klein sau Burberry.
Cititi mai multe pe www.incont.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro