Inca un jucator pe piata bauturilor necarbonatate
Pe masura ce veniturile romanilor cresc si obiceiurile de consum se diversifica, bauturile racoritoare necarbonatate castiga teren, iar producatorii intrezaresc oportunitati. APEMIN Tusnad este cel mai nou nume intrat pe acest segment
Apemin Tusnad, companie cunoscuta pe piata romaneasca prin brandurile Tusnad, Izvorul Zanelor si Izvorul Ascuns, a intrat de curand pe segmentul still drinks prin bautura racoritoare necarbonatata deFructe. Apemin este, de anul trecut, si unic importator si distribuitor in Romania a juice-urilor, nectarurilor si ice tea-urilor producatorului bulgar Florina. DeFructe se incadreaza in categoria produselor economice, fiind imbuteliat la PET de 2,5 l, ambalajul fiind prevazut si cu maner. Produsul, o bautura racoritoare necarbogazoasa cu suc de fructe, avand la baza apa Izvorul Ascuns are un pret de 2,9 lei, din datele oferite de reprezentantii companiei. "Urmarim ca in mai putin de un an sa detinem o cota de piata de 5% pe aceasta categorie", a declarat Florin Nechita, directorul de marketing al companiei.
Apemin Tusnad detine doua linii de imbuteliere, cu o capacitate de productie anuala de 200 de milioane de litri de apa. Instalatia care produce noua bautura racoritoare are o capacitate de 24,000 de litri de produs finit pe ora si a presupus o investitie de un milion de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro