ING: Unul din patru clienti are un plan financiar pentru copii
In totalul contractelor noi incheiate la ING Asigurari de Viata in primele patru luni ale anului, planurile financiare pentru copii reprezinta 28%, in usoara crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut.
"In portofoliul de planuri financiare pentru copii incheiate la ING in 2010, observam o crestere a sumei asigurate medii cu 15% fata de nivelul mediu corespunzator intregului portofoliu de polite pentru copii, pana la aproape 24.000 de lei", a declarat Cornelia Aurelia Coman, directorul general ING Asigurari de Viata. Raportat la salariul mediu net, de aproximativ 1.400 lei, acest nivel al sumei asigurate alese de clientii ING ar acoperi salariul mediu lunar al unui parinte si, implicit, necesitatile copilului sau, timp de un an si cinci luni.
Cei mai multi dintre clienti incheie aceste planuri financiare de la varste foarte mici ale copiilor. Astfel, in portofoliul de polite noi pentru copii al ING Asigurari de Viata, in 2010, aproape jumatate au beneficiari cu varsta mai mica de doi ani, in timp ce 28% dintre beneficiari se incadreaza in intervalul de varsta de 3-6 ani.
In plus, pentru planurile financiare pe care le detin la ING Asigurari de Viata, contractantii aleg sa contribuie cu prime superioare plafonului minim pe care il presupun produsele. Astfel, clientii care au cumparat in 2010 un plan financiar pentru copii de la ING, platesc o prima bruta anualizata medie de 1.337 de lei.
"In ciuda contextului economic actual, o parte dintre parinti aleg sa isi suplimenteze contributiile, alaturi de ei participand uneori cu prime suplimentare si alti membri ai familiei. Astfel, pana la sfarsitul lunii aprilie 2010, la ING au fost platite sume suplimentare pentru planurile financiare pentru copii in valoare de 347.000 de lei", a adaugat Cornelia Coman.
In ceea ce priveste profilul consumatorilor de planuri financiare pentru copii, din totalul celor care au incheiat o astfel de polita in 2010, majoritatea (55%) sunt femei, iar cei mai multi au varste cuprinse intre 25 si 39 de ani. Circa 88% dintre clientii care au cumparat un plan financiar pentru copii de la inceputul anului sunt casatoriti.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro