JVC Romania: Vom fi peste nivelul pietei in 2009
In acest an, JVC Romania, subsidiara locala a companiei JVC International Gmbh va inregistra o scadere de 15%-20%, in conditiile in care piata de electronice va avea o contractie generala de peste 35%, potrivit oficialilor companiei.
Anul trecut, compania a avut o cifra de afaceri de 8,5 milioane de euro, cifra care include si piata din Bulgaria, intrucat activitatea celor doua tari este coordonata de biroul din Romania. Pentru acest an, compania si-a propus sa realizeze o cifra de afaceri de 9-9,5 milioane de euro, potrivit lui Bogdan Pasat, Sales and Marketing Manager Romania.
"In tara noastra aproximativ doua treimi din valoarea pietei de electronice este reprezentata de segmentul LCD si plasma, in conditiile in care acesta este si segmentul cel mai putin afectat in perioada de criza", a spus acesta. "Desi zona LCD este ofertanta ca volum, batalia intre producatori se da mai ales in segmentul de entry-level, unde marginile sunt foarte mici si unde preturile au atins un nivel critic, fiind greu de crezut ca vor mai cobori. Datorita campaniilor agresive de buy-back, piata s-a mai dezmortit dupa primele luni ale anului, in timp ce piata altor categorii, cum ar fi camerele video sau car audio a cazut chiar si cu 50%", a completat acesta, precizand ca in Bulgaria in mai anul trecut s-au vandut 2.600 de unitati car audio, in timp ce anul acesta in mai s-au vandut doar 750 de unitati.
In ce priveste evolutia JVC Romania din acest an, Pasat a spus ca vor inregistra o crestere din cauza ca se vor extinde mai mult."In 2009 vom avea o gama mai larga de produse si un numar mai mare de parteneri", a precizat acesta specificand ca in acest moment JVC Romania acopera 80% din piata.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro