Leo Burnett, cresteri de 46% in 2008

Postat la 04 februarie 2009 14 afişări

Anul 2008 a adus grupului Leo Burnett o crestere de 46% a cifrei de afaceri, largirea portofoliului de clienti si o noua structura, prin lansarea MediaVest si Tru Media Research.

"Din punct de vedere procentual, cea mai mare crestere a cifrei de afaceri a inregistrat-o iLeo, care a crescut in 2008 cu peste 300% fata de anul 2007, iar din punct de vedere valoric, cea mai importanta crestere a apartinut Starcom MediaVest Group - care a finalizat anul 2008 cu o crestere de 62% fata de anul precedent", a declarat {tefan Iordache, COO Leo Burnett Group.

Din perspectiva de new business, in anul 2008, Leo Burnett Group si-a adaugat in portofoliu clienti precum: GE Money, Strauss, InBev Romania sau Petrom, dar si Samsung (Starcom), Sniezka (MediaVest), Hochland, Eurocopter, Prigat (The Practice), Blue Air, sport.ro, Credex (23 Communication Ideas) sau Baneasa Shopping City (iLeo).

Astfel, in 2008, companiile din grupul Leo Burnett au ajuns impreuna la peste 50 de clienti si peste 70 de branduri in portofoliu.

Grupul Leo Burnett este format din agentia de publicitate Leo Burnett&Target, compania de media Starcom MediaVest, agentia de consultanta in relatii publice The Practice, agentia de marketing interactiv iLeo, shopul de idei 23 Communication Ideas si Tru Media Research - prima companie specializata in masurarea audientei in-store si indoor din Romania.

 

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/leo-burnett-cresteri-de-46-in-2008-3860878
3860878
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.