Leo Burnett da cartile pe fata

Postat la 17 ianuarie 2008 1 afişăre

Cresterea business-ului agentiei si al clientilor pentru care lucreaza, sase campanii integrate care ar putea castiga la Portoroz, dar si premii la festivaluri precum Effie, Epica, Eurobest, Clio si Cannes, acestea sunt obiectivele pe 2008 ale grupului Leo Burnett

Cu ocazia lansarii documentului „Cartea Alba” (un document in care este prezentata evolutia Leo Burnett in 2007 si obiectivele pe 2008), Roxana Dumitru, managing director al agentiei Leo Burnett a mai anuntat si castigarea fara licitatie a conturilor Elite si Bergenbier (doar partea de fotbal, Bergenbier fiind sponsorul echipei nationale a Romaniei). In ultima saptamana Leo Burnett a facut publica castigarea cu licitatie a conturilor Petrom si General Electric Money (GE Money).

Printre esecurile recunoscute de oficialii Leo Burnett, pe anul 2007, alaturi de realinierea brandului Beck’s (InBev) sau pierderea brandului Joe(Nestle) se numara si plecarea lui Carmen Tiderle, fostul director de creatie al agentiei, la GMP Advertising.

Reprezentantii grupului nu au dat publicitatii date privind evolutia financiara pe anul 2007. Conform datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante, in 2006, Leo Burnet a avut o cifra de afaceri de 41,3 milioane de euro si un profit de 1,2 milioane de euro, fiind pe locul patru in topul agentiilor dupa criteriul financiar.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/leo-burnett-da-cartile-pe-fata-2339155
2339155
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.