Leo Burnett da cartile pe fata
Cresterea business-ului agentiei si al clientilor pentru care lucreaza, sase campanii integrate care ar putea castiga la Portoroz, dar si premii la festivaluri precum Effie, Epica, Eurobest, Clio si Cannes, acestea sunt obiectivele pe 2008 ale grupului Leo Burnett
Printre esecurile recunoscute de oficialii Leo Burnett, pe anul 2007, alaturi de realinierea brandului Beck’s (InBev) sau pierderea brandului Joe(Nestle) se numara si plecarea lui Carmen Tiderle, fostul director de creatie al agentiei, la GMP Advertising.
Reprezentantii grupului nu au dat publicitatii date privind evolutia financiara pe anul 2007. Conform datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante, in 2006, Leo Burnet a avut o cifra de afaceri de 41,3 milioane de euro si un profit de 1,2 milioane de euro, fiind pe locul patru in topul agentiilor dupa criteriul financiar.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro