Mai putina ciocolata pe timp de criza
Kraft Foods Romania, cea mai mare companie de pe piata ciocolatei, isi va incetini ritmul de crestere la o singura cifra in 2009, dupa o crestere de 20% anul trecut, a declarat Lachlan Grave, directorul general al companiei.
"Anul 2008 a fost cel mai bun pentru Kraft, am avut o crestere de doua cifre si am castigat si cota de piata pe toate segmentele. Anul 2009 este mai dificil, asa ca toate categoriile si-au incetinit ritmul de crestere, insa din fericire vom avea, totusi, un avans de o cifra", a precizat Grave.
Cifra de afaceri inregistrata de companie anul trecut s-a ridicat la peste 160 de milioane de euro.
Kraft detine la nivel local brandurile cu cele mai mari vanzari pe segmentul tabletelor de ciocolata, respectiv Milka si Poiana, care au impreuna mai mult de jumatate din piata. Pe segmentul cafea compania detine 30% din piata cu brandul Jacobs.
La finalul lui 2008 Kraft a anuntat ca va inchide fabrica din Brasov si va transfera o parte din liniile de productie catre parteneri locali.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro