Metro: Romania, Ungaria si Bulgaria se redreseaza foarte greu in urma crizei
Vanzarile Metro, al patrulea retailer din lume, in Europa de Est au crescut in primul semestru cu 2,9%, la 7,9 miliarde euro, datorita evolutiei pozitive din Rusia, Turcia si Polonia, insa Ungaria, Bulgaria si Romania se redreseaza foarte greu in urma crizei, potrivit unui raport al grupului german.
Metro este prezent in Europa de Est prin diviziile Cash & Carry, Real si Media Markt & Saturn. In Romania, Metro detine 30 de magazine Cash & Carry si 25 de hipermarketuri Real. "Ungaria, Bulgaria si Romania isi revin foarte incet in urma efectelor crizei economice si financiare. Vanzarile totale retail din Europa de Est nu au revenit inca la nivelurile anterioare crizei. Preturile mai ridicate cu materiile prime au condus de asemenea la cresterea preturilor in regiune. Preturile unor alimente au inregistrat chiar majorari de doua cifre", se arata in raportul financiar al Metro. Divizia Cash & Carry a avut in primul semestru vanzari de 5,4 miliarde euro in Europa de Est, in crestere cu 3,5% in termeni nominali, respectiv cu 4% in moneda locala. Evolutia vanzarilor in Romania si Grecia a continuat sa fie afectata de conditiile economice dificile.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro