MOL Global cumpara reteaua Friendster pentru 100 mil. $
Reteaua de socializare Friendster a fost achizitionata de furnizorul malaezian de servicii de plati online MOL Global. Valoarea tranzactiei nu a fost facuta publica, dar suma vehiculata in piata este de cel putin 100 de milioane de dolari (67,8 mil. euro).
Negocierile au pornit in luna octombrie, dupa ce MOL Global a dezvoltat o serie de servicii pentru reteaua sociala, printre care Friendster Wallet si Friendster Gift Shop, care le permit consumatorilor sa cumpere bunuri virtuale de pe paginile retelei. Din aceasta tranzactie, cel mai mult de castigat au fondurile de investitii care au finantat anterior Friendster, printre primele retele de socializare aparute pe internet, in 2003. Investitorii Battery Ventures, Benchmark Capital, Kleiner Perkins Caufield & Byers, Duff Ackerman & Goodrich, Founders Fund si IDG Ventures SF au platit in total pentru participatii in cadrul retelei sociale in jur de 46 de milioane de dolari (31,2 mil. euro), valoarea investitiilor fiind acum cl putin dubla.
Un indicator important pentru a aprecia valoarea unei retele online si pentru a determina evolutia acesteia il reprezinta veniturile din publicitate per advertiser, sustine Jeremy Liew, analist in cadrul Lightspeed Venture Partners. "Cu cat numarul publicitarilor care cheltuie mai mult de 100.000 de dolari pe paginile retelei este mai mare intr-un trimestru, cu atat mai bine", spune Liew, cu mentiunea ca acest indicator demonstreaza ca reteaua sociala a trecut de perioada de proba, publicitarii incluzand acest canal de promovare in mixul de marketing.
Reteaua Friendster este folosita in special in Asia, unde numara peste 75 de milioane de utilizatori inregistrati, adica 90% din total.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro