Octavian Radu incaseaza 4,2 milioane de euro din produse promotionale
Ranco Promotional Products, al doilea jucator pe piata produselor promotionale personalizate din Romania, care apartine de grupul RTC, a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de peste 4,2 milioane euro, cu 12% mai mult fata de 2007.
Cresterea s-a datorat atat trendului ascendent al pietei, dar si investitiilor demarate pentru cresterea productivitatii, spun reprezentantii companiei, parte a Proffice, divizia de birotica si papetarie din grupul RTC controlat de omul de afaceri Octavian Radu.
“Anul trecut am finalizat investitia in achizitia de linii automate de tampografie, serigrafie gravura laser, investitie ce se ridica la aproximativ 150.000 euro si care ne-a permis cresterea substantiala a productivitatii serviciilor de personalizare. In 2008, am crescut atat pe verticala, prin castigarea de noi clienti mari (domeniul farmaceutic si piata produselor alimentare) cat si pe orizontala, prin diversificarea portofoliului de produse oferite”, spune Mirela Barbus, managerul Ranco Promotional Products.
In 2008, compania a castigat doi noi furnizori: pe segmentul promotionalelor “traditionale”, a obtinut exclusivitate pe piata romaneasca pentru produsele textile sub brandul JHK, iar pe segmentul de produse office, a adus un nou brand de instrumente de scris. Intarirea segmentului promotionalelor “traditionale” a propulsat astfel vanzarile articolelor textile (tricouri, jachete, sepci) la peste 700.000 de produse, in valoare de peste 1 milion euro, in timp ce cantitatea totala de produse personalizate vandute a fost de peste 7 milioane unitati.
Pentru 2009 insa compania anticipeaza scaderea cererii de materiale promotionale, ca urmare a reducerii bugetelor de marketing, estimandu-se astfel o diminuare cu 15-20% a consumului de produse personalizate la nivel de piata. Pentru Ranco, Barbus asteapta o scadere cu aproximativ 10-15% a volumului de vanzari pe fondul reducerii comenzilor de produse promotionale: “Vom ramane pe profit, insa la un nivel redus fata de perioada precedenta.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro