Petrom trece in portofoliul Leo Burnett
Agentia de publicitate Leo Burnett este castigatoarea pitchului de creatie organizat de Petrom la sfarsitul anului trecut, se arata intr-un comunicat al agentiei
„Am ales sa lucram cu Leo Burnett pentru ca noi credem ca vor aduce un suflu nou comunicării noastre; Petrom este un brand puternic, un brand românesc şi important pentru români, iar propunerile agenţiei reflectă din plin valorile acestuia”, a declarat Dan Pazara, Director de Comunicare al Petrom.
Leo Burnett a mai anuntat saptamana trecuta castigarea unui alt cont important pe partea de creatie, si anume GE Money. Cat priveste clientul GE Money, incepand cu 2008, Leo Burnett va functiona ca o agentie de publicitate full-service, gestionand conturile de advertising, media, interactive si PR.
Din portofoliul Leo Burnett mai fac parte si: P&G, Orange, Bergenbier, Nutline sau Banca Romaneasca.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro