Povestea medicului care a creat una dintre cele mai cunoscute agenţii de turism din România. Aceasta este prima agenţie de turism specializată în călătorii exotice de pe piaţa locală

Postat la 11 iulie 2024 757 afişări

Povestea medicului care a creat una dintre cele mai cunoscute agenţii de turism din România. Aceasta este prima agenţie de turism specializată în călătorii exotice de pe piaţa locală

100 Cele mai puternice femei din business. Daniela Shah, Proprietar & strategy manager, Eturia

Rulaj (2023): >28 mil. euro

Număr de angajaţi: 68


Biografie:

Daniela Shah este medic de profesie, este căsătorită şi are o fiica. Este implicată în businessul Eturia, prima agenţie de turism specializată în călătorii exotice din România, încă de la înfiinţare, în 2007. Iubeşte călătoriile şi experienţele altfel şi o încântă provocările, mai ales când vine vorba de destinaţii şi locuri noi pe care le descoperă.


► În urmă cu 20 de ani, erau în plină desfăşurare schimbările din carieră, în concordanţă cu pasiunile mele. Aveam perspective uşor diferite asupra evoluţiei profesionale, dar una s-a menţinut mereu: să ajut oamenii prin ceea ce fac. Încă din copilărie, mi-am dorit să devin medic, un vis pe care l-am realizat absolvind Universitatea de Medicină şi Farmacie Carol Davila din Bucureşti în 1995. În paralel cu activitatea medicală, în 1998 am deschis în calitate de cofondator primele companii locale de telefonie mobilă, Dasimpex, apoi Lexor şi Dasino, care s-au extins ulterior la nivel naţional, astfel că am învăţat marketing şi analize financiare, am fost pe rând manager de imagine şi director executiv în aceste companii. În 2002, am ajuns la Machu Picchu. Acela a fost momentul în care mi-am propus să fac mai accesibile călătoriile pentru prieteni şi să le arăt că „locul pe care l-ai visat există” – ceea ce a devenit, din 2007, motto-ul Eturia.

► Într-o foarte mare măsură, realitatea coincide cu gândurile mele ferme de acum aproape 20 de ani. Însă, în ceea ce priveşte aşteptările palpabile, de business, viaţa reală bate tot ce mi-aş fi putut închipui atunci, pentru că noi ne-am propus, prin prisma experienţei de 7-8 ani de călătorii din acel moment, doar să aducem lumea mai aproape de prieteni şi mai ales, să facem acest lucru cât mai bine, cu profesionalism şi dăruire. Nu ne-am propus atunci să fim o mare companie. De asemenea, nu mă gândeam atunci că voi călători cu aşa uşurinţă în toată lumea, căci în anii 2000 nu era deloc simplu să ajungi în celălalt capăt al Pământului şi nu îmi imaginam ce experienţe minunate voi avea şi ce oameni extraordinari voi întâlni pe parcursul vieţii mele. Ştiu că pasiunea şi adaptabilitatea au fost cheia succesului în faţa tuturor schimbărilor, plus intuiţia de a mă îndrepta mereu spre drumurile ce mă aduceau mai aproape de oameni!

► Cred că în următorii 5-7 ani vom vedea o dominare a tehnologiilor AI în servicii şi turism, urmând ca în 10-15 ani să asistăm la o revenire la interacţiunea umană, întrucât oamenii sunt fiinţe sociale şi vor căuta din ce în ce mai mult servicii de nişă, cu experienţe personalizate şi vor dori un consultant de turism real, care să-i asculte şi care să le creeze vacanţe potrivite propriilor nevoi, nu un robot care generează itinerare standardizate.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.