Raluca Hartmann, KiK Textilien und Non Food: Întotdeauna mi-am dorit să devin cea mai bună versiune a mea, să învăţ constant, să evoluez, în orice companie în care am lucrat. Sunt motivată de rezultate. Dar oamenii sunt adevărata mea motivaţie
Cifră de afaceri (2021): 43,8 mil. euro
Număr de angajaţi: +500
CARTE DE VIZITĂ
• A acumulat o experienţă de peste 15 ani în retail;
• Din 2015 s-a specializat în sectorul retailului de discount, iniţial în calitate de director de operaţiuni la compania TXM;
• În 2018 a fost numită Managing Director la KIK România, lansând şi extinzând brandul german pe plan naţional.
Întotdeauna mi-am dorit să devin cea mai bună versiune a mea, să învăţ constant, să evoluez, în orice companie în care am lucrat. Sunt motivată de rezultate. Dar oamenii sunt adevărata mea motivaţie. Atunci când ştiu că echipa mea se bazează pe mine, că eu pot contribui chiar şi un procent mic în evoluţia profesională a unui coleg, înseamnă foarte mult pentru mine şi mă determină să muncesc şi mai mult în această direcţie.
PROFILUL RALUCĂI HARTMANN A APĂRUT ÎN ANUARUL 100 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS, EDIŢIA 2022.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro