Real a lansat azi oficial marcile proprii
Reteaua nemteasca de hipermarketuri Real a lansat marca Real Quality, plasata pe segmentul mediu de pret, alaturi de marcile consecrate.
Comerciantul isi completeaza gama de produse sub marca proprie sub care mai are Hip (base) si Real Selection (premium).“Pana la finalul anului 2011 vrem ca marcile proprii sa ajunga sa detina 20% din totalul vanzarilor noastre din divizia alimentara”, declara Tjeerd Jegen, director general al Real Romania.
Acum, in magazinele retelei doar 3,6% din vanzari sunt realizate de marcile proprii, dar acest tip de produse “inregistreaza cea mai rapida crestere in magazinele din Polonia, de exemplu, unde au avut plus anual de 115% fata de produsele marcilor consecrate, care au crescut cu doar 4%”, spune Jegen.
Real Romania are in Romania 21 de magazine si a inregistrat anul trecut vanzari de 638 de milioane de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro