Real a lansat azi oficial marcile proprii

Postat la 19 mai 2009 12 afişări

Reteaua nemteasca de hipermarketuri Real a lansat marca Real Quality, plasata pe segmentul mediu de pret, alaturi de marcile consecrate.

Comerciantul isi completeaza gama de produse sub marca proprie sub care mai are Hip (base) si Real Selection (premium).“Pana la finalul anului 2011 vrem ca marcile proprii sa ajunga sa detina 20% din totalul vanzarilor noastre din divizia alimentara”, declara Tjeerd Jegen, director general al Real Romania.

Acum, in magazinele retelei doar 3,6% din vanzari sunt realizate de marcile proprii, dar acest tip de produse “inregistreaza cea mai rapida crestere in magazinele din Polonia, de exemplu, unde au avut plus anual de 115% fata de produsele marcilor consecrate, care au crescut cu doar 4%”, spune Jegen.

Real Romania are in Romania 21 de magazine si a inregistrat anul trecut vanzari de 638 de milioane de euro.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Real,
retail,
hipermarketuri,
Real Quality,
marci,
lansare
/actualitate/afaceri/real-a-lansat-azi-oficial-marcile-proprii-4418346
4418346
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.