Romanii ezita cand achizitioneaza un produs
Romanii ezita si compara mai mult decat americanii, englezii si australienii inaintea achizitionarii unui produs pe internet, conform rezultatelor unui studiu intern, realizat de ShopMania (www.shopmania.ro), cel mai mare portal de comparatii de preturi din Romania, proiect marca Asesoft Net.
"In conditiile economiei internationale actuale, utilizatorii de internet ce au in plan achizitionarea unor produse se dovedesc cumpatati inaintea luarii unei decizii finale, alocand mai mult timp compararii celor mai bune raporturi pret-calitate.
Cititi mai multe pe www.zf.ro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro