Romanii ezita cand achizitioneaza un produs

Postat la 31 august 2009 17 afişări

Romanii ezita si compara mai mult decat americanii, englezii si australienii inaintea achizitionarii unui produs pe internet, conform rezultatelor unui studiu intern, realizat de ShopMania (www.shopmania.ro), cel mai mare portal de comparatii de preturi din Romania, proiect marca Asesoft Net.

"In conditiile economiei internationale actuale, utilizatorii de internet ce au in plan achizitionarea unor produse se dovedesc cumpatati inaintea luarii unei decizii finale, alocand mai mult timp compararii celor mai bune raporturi pret-calitate.

Cititi mai multe pe www.zf.ro.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
studiu,
cumparaturi,
produs,
romani,
englezi
/actualitate/afaceri/romanii-ezita-cand-achizitioneaza-un-produs-4826612
4826612
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.