Si Hit iese din Bulgaria

Postat la 23 noiembrie 2007 1 afişăre

Dupa ce a achizitionat lantul bulgar de magazine Piccadilly, compania sarba Delta Maxi a inceput negocierile pentru cumpararea a doua supermarketuri detinute in Bulgaria de retailerul german Hit.

 Informatia, publicata de cotidianul bulgar Dnevnik, a fost confirmata de managerul companiei sarbe, Dragan Filipovic. In cazul in care tranzactia se va incheia cu succes, magazinele vor fi redenumite Tempo, brandul sub care opereaza discounterul sarb.

Filipovic a precizat ca negocierile ar trebui sa se finalizeze pana la sfarsitul anului. Initial, Hit a anuntat ca doreste sa investeasca 50 de milioane de euro in deschiderea a 15 unitati, dar expansiunea s-a oprit dupa deschiderea magazinelor din doua orase situate in apropierea Sofiei, Mladost si Liulin. Surse din piata locala imobiliara si de retail spun ca Hit negociaza de mai multa vreme vanzarea celor doua unitati. Aceasta ar fi a doua iesire de pe piata bulgara a unui lant strain de retail, dupa exitul companiei turce Ramstore.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Hit,
Serbia,
Delta Maxi
/actualitate/afaceri/si-hit-iese-din-bulgaria-1059300
1059300
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.