Silvia Sticlea, Nestlé România: Personal cred că puterea şi feminitatea nu se exclud, dimpotrivă, atât puterea cât şi feminitatea vin din interior şi cheia este îmbinarea optimă în orice moment şi situaţie
Cifră de afaceri (2020): 933 mil. lei
Profit Net (2020): 71,2 mil. lei
Număr de angajaţi (2020): 483
CARTE DE VIZITĂ
• A preluat funcţia actuală la începutul acestui an, devenind prima femeie aleasă în rolul de Country Manager al Nestlé România;
• Silvia Sticlea s-a alăturat companiei în 2001, din poziţia de Brand Manager, fiind numită, doi ani mai târziu, Group Brand Manager în cadrul diviziei de produse culinare;
• În 2006 a preluat o nouă poziţie la sediul central Nestlé din Elveţia, aceea de Consumer Insight Manager, pentru ca în 2009 să preia funcţia de Marketing Advisor;
• În 2012 a fost numită Business Manager al diviziei de produse culinare în cadrul Nestlé Austria, preluând apoi, începând cu 2014, un nou rol, în calitate de National Key Account Manager în regiunea Europei de Sud-Est;
• A fost numită apoi, în 2015, în funcţia de Business Executive Officer pentru categoria Beverages, Confectionary and Culinary România, înainte de preluarea poziţiei de Business Executive Officer pentru categoria Confectionery în 2018, coordonând cu succes categoria la nivelul mai multor ţări;
• A absolvit Universitatea Politehnica din Bucureşti, Facultatea de Electronică şi Telecomunicaţii; a urmat, de asemenea cursuri de management şi marketing la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative din Bucureşti şi un MBA de la CIIM.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro