Sony Vaio, plus de 15%
Producatorul japonez Sony estimeaza o crestere cu 15% a vanzarilor de laptop-uri in Romania in acest an, fata de 2008.
Sony a vandut in Romania 6.000 de laptopuri, fata de 7.000 cat isi propusese, cel mai vandut model fiind Vaio FW41, potrivit directorului de marketing al companiei, Lia Burghelea. Producatorul japonez a avut astfel o cota de piata de 1,21%, potrivit oficialilor.
In perioada ianuarie-mai 2009, Sony a vandut aproximativ 1.100 de laptopuri Vaio, inregistrand o crestere de 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
In Romania , compania are patru parteneri, - Diverta, Flamingo, Media Galaxy si Sony Center, dar oficialii iau in calcul si trecerea la sistemul de vanzari online, a mai declarat Lia Burghelea.
Sony a prezentat ieri noile modele din gama de vara a companiei, seriile FW, AW si Z, imbunatatirile aduse fiind cresterea frecventei procesoarelor (2,1 GHz -2,8 GHz) si a cantitatii de memorie (s-a ajuns la 6GB RAM). Cei care achizitioneaza noile sisteme vor primi pe langa versiunea pe 64-biti a Windows Vista si posibilitatea de a trece pe Windows 7, odata cu aparitia acestuia in octombrie.
Sony, unul din cei mai importanti producatori de echipamente electronice si IT, a inregistrat vanzari consolidate anuale de 54,4 miliarde de euro pentru anul fiscal incheiat la 31 martie 2009. In Europa, vanzarile consolidate au fost in jurul valorii de 14 miliarde de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro