Timisoreana, in continuare cea mai vanduta bere

Postat la 24 martie 2008 40 afişări

Timisoreana isi mentine pozitia de lider de piata, inregistrand o cota de piata de 11,3%, in 2007, conform datelor de retail audit MEMRB Romania.

Marca aflata in portofoliul Ursus Breweries, membra a grupului SAB Miller, si-a continuat anul trecut cresterea dupa ce in 2006, Timisoreana a raportat o cota de piata de 8,8%, fata de 7,1% 2005. In numai trei ani, marca produsa in cea mai veche fabrica de bere din Romania a urcat in acest segment de pe pozitia 5 pe prima pozitie.

In afara de faptul ca Timisoreana este cea mai populara bere, isi mentine si titlul de marca de bere cu cea mai rapida crestere de pe segmentul mainstream. In anul 2007, marca de bere Timisoreana a raportat o cota de piata, in cadrul segmentului mainstream, de 27,9%. Pe acelasi segment, berea Timisoreana inregistra in 2006 o cota de piata de 23,4%, respectiv 21,1% in 2005.

In 2007, volumul Timisoreana a inregistrat o crestere de 41,8% fata de anul anterior, in conditiile in care piata berii a cunoscut un ritm de crestere de,9.6%.

Timisoreana face parte din portofoliul de marci al Ursus Breweries alături de Peroni, Ursus, Stejar, Ciucas, Reed’s si Pilsner Urquell.

Compania detine conform studiilor MEMRB o cota de piata de 24,9%; pe piata berii sunt prezente si Heineken, InBev, Tuborg si European Food.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/timisoreana-in-continuare-cea-mai-vanduta-bere-2480763
2480763
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.