Timisoreana, in continuare cea mai vanduta bere
Timisoreana isi mentine pozitia de lider de piata, inregistrand o cota de piata de 11,3%, in 2007, conform datelor de retail audit MEMRB Romania.
In afara de faptul ca Timisoreana este cea mai populara bere, isi mentine si titlul de marca de bere cu cea mai rapida crestere de pe segmentul mainstream. In anul 2007, marca de bere Timisoreana a raportat o cota de piata, in cadrul segmentului mainstream, de 27,9%. Pe acelasi segment, berea Timisoreana inregistra in 2006 o cota de piata de 23,4%, respectiv 21,1% in 2005.
In 2007, volumul Timisoreana a inregistrat o crestere de 41,8% fata de anul anterior, in conditiile in care piata berii a cunoscut un ritm de crestere de,9.6%.
Timisoreana face parte din portofoliul de marci al Ursus Breweries alături de Peroni, Ursus, Stejar, Ciucas, Reed’s si Pilsner Urquell.
Compania detine conform studiilor MEMRB o cota de piata de 24,9%; pe piata berii sunt prezente si Heineken, InBev, Tuborg si European Food.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro