Top Brands si-a facut intrarea pe piata lactatelor
Top Brands Distribution, al doilea jucator de pe piata de distributie din Romania, a intrat pe piata lactatelor prin achizitionarea a 66% din actiunile producatorului Master House Group, in urma unei majorari de capital de 600.000 lei
"In urma asocierii cu Master House Group am preluat partea de distributie si am adus oameni in managementul companiei", a declarat Remus Danaila, administratorul Master House Group si fost director financiar in cadrul Top Brands Distribution.
Master House Group a finalizat la sfarsitul anului 2008 constructia fabricii de lactate din judetul Giurgiu, in urma unei investii de 2,5 milioane euro. La momentul respectiv, compania nu era de vanzare si au fost abordati reprezentantii Top Brands in vederea asigurarii distributiei produselor lactate, dar in urma negocierilor s-a cazut de comun acord ca o asociere ar fi benefica pentru ambii parteneri.
Lansarea pe piata a produselor "DAR Lactate" va incepe din 6 octombrie in Bucuresti, avand ca tinta magazinele de proximitate. Obiectivul de marketing pentru anul acesta este acoperirea pietei din Bucuresti si utilizarea la maxim a capacitatii de productie a fabricii.
Brandul beneficiaza de un buget de promovare de 300.000 euro, aferent urmatoarelor 3 luni.
Top Brands este principalul distribuitor al produselor Philip Morris si Kraft Foods. Compania a inregistrat in primele 9 luni afaceri in valoare de 380 milioane euro, datorita cresterii cu 15% a preturilor la tigari si vizeaza afaceri 400 milioane euro pana la sfarsitul anului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro