Tuborg ia din cota rivalilor, pe o piata in scadere
URBB, producatorul berii Tuborg, a inregistrat in primele 8 luni ale anului un volum al vanzarilor similar cu cel inregistrat anul trecut, ceea ce i-a permis o majorare a cotei de piata la 10%, in conditiile in care consumul de bere s-a redus cu 10%.
Pe fondul cresterii vanzarilor in luna iulie cu 7%, URBB a reusit sa ajunga la o cota de piata de 12%, cea mai mare valoare inregistrata pana in prezent.
"Se poate castiga cota de piata pe timp de criza daca ai investitori care sa te sustina", precizeaza Shachar Shaine, presedintele URBB.
Compania a reusit sa isi mentina vanzarile la acelasi nivel cu cel inregistrat anul trecut ca urmare a dublarii investitiilor in expunerea media, a promotiilor desfasurate si imbunatatirii sistemului de vanzare si distributie.
Desi cifra de afaceri la 6 luni s-a situat la acelasi nivel in lei cu valoarea raportata in prima jumatate a anului trecut, este greu de crezut ca va reusi sa inregistreze profit net, ca urmare costurilor investitiilor facute in anii anteriori.
Cea mai buna evolutie a brandurilor din portofoliu a fost inregistrata de Skol, care a crescut cu 10% fata de primele 8 luni ale anului 2008 si de Tuborg, cu 5%.
Pentru anul 2009 compania si-a stabilit printre obiective mentinerea cotei de 10% din piata si o majorare cu 3% a volumelor comercializate.
Principalii competitori pe piata berii sunt Heineken, Ursus Breweries, InBev si URBB. Piata berii are o valoare estimata la 1,6 miliarde de euro in 2008.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro