Tuborg investeste 6 mil. euro in 2010 si vrea o crestere a afacerilor de 20%
URBB, producatorul marcii Tuborg, si-a propus pentru 2010 o cifra de afaceri de peste 400 mil. lei (96 mil. euro) si vanzari cu 8% mai mari pe segmentul de bere, prin investitii de 6 mil. euro, potrivit reprezentantilor companiei.
URBB a inregistrat in 2009 o stagnare a volumului de bere comercializat, ceea ce i-a permis o majorare a cotei de piata la 9,5% pe o piata in scadere. Pentru anul acesta, compania doreste sa isi majoreze vanzarile de bere cu 8%, iar vanzarile de bauturi racoritoare cu 25%.
Producatorul berii Tuborg si a sucurilor Granini a rulat in 2009 afaceri in valoare de aproximativ 340 milioane lei (80 milioane euro), similare celor din 2008. Cota de piata ca valoare a ajuns la 11,1% anul trecut.
"Desi a fost poate cel mai dificil an pentru majoritatea industriilor, eforturile noastre de eficientizare a business-ului au dat roade", a declarat Shachar Shaine (foto), presedintele companiei.
Pentru 2010 compania a bugetat 6 milioane euro pentru dezvoltarea si modernizarea liniilor de imbuteliere si sistemului logistic.
Granini a inregistrat cea mai mare crestere dintre produsele din portofoliul companiei, de 50% anul trecut fata de 2008.
URBB este singura companie care a anuntat investitii pentru anul 2010, in timp ce rivalele Heineken si InBev au inceput sa opreasca productia in fabricile lor.
Piata berii s-a contractat in 2009 cu mai mult de 15%, fiind primul an de scaderi de la intrarea multinationalelor pe piata romaneasca.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro