Vanzarile real Romania, mai mari de patru ori

Postat la 18 martie 2008 7 afişări

In 2007, vanzarile real, divizia de hipermarketuri a grupului Metro, au crescut de patru ori comparativ cu anul precedent, de la 82 milioane de euro la 366 de milioane de euro. In acelasi timp, numarul de magazine a crescut de la 8 la 14, in timp ce numarul angajatilor a ajuns la 7.200 la sfarsitul lunii decembrie 2007.

"Deschiderea a sase noi magazine (...) ne-a plasat intre cele mai dinamice lanturi de hipermarketuri de pe piata romaneasca. Suntem multumiti cu vanzarile realizate anul trecut, atat la nivelul magazinelor existente cat si a celor noi deschise", a declarat Tjeerd Jegen, Managing Director real Hypermarket Romania.

Pentru acest an, compania are planificate sapte noi magazine, ceea ce inseamna o investitie suplimentara de 140 de milioane de euro. Astfel, la finalul anului compania ar urma sa-si atinga obiectivul de a avea o retea de 21 de magazine operationale.

La nivel international, vanzarile real au crescut anul trecut cu 25,4% - pana la 11 miliarde de euro. La acest lucru au contribuit achizitiile, din 2006, a retelelor Wal-Mart din Germania si Geant din Polonia.

Pe piata hipermarketurilor din Romania mai sunt prezente retelele Carrefour, Auchan, Cora, dar si comercianti romani ca Pic sau Trident Medias.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
real,
hipermarketuri,
retail,
comert,
Metro
/actualitate/afaceri/vanzarile-real-romania-mai-mari-de-patru-ori-2465521
2465521
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.