Whiteland: ultimele trei luni din 2008 au fost cele mai bune din istoria companiei

Postat la 06 februarie 2009 13 afişări

"Pentru Whiteland Sales&Marketing, ultimele 3 luni din 2008 au fost cele mai bune luni de vanzare din istoria companiei", a declarat directorul general George Stefanescu.

Cu toate acestea, in luna ianuarie 2009, blocajul financiar a inceput sa se resimta in scaderea vanzarilor, a mai spus Stefanescu, adaugand ca incasarea creditelor de la clienti se face cu dificultate in aceasta perioada. Tocmai pentru a evita dificultati financiare in urmatoarea perioada, una din prioritatile companiei pentru acest an este reducerea termenului de recuperare a creditelor de la parteneri.

In 2007, Whiteland a avut o cifra de afaceri de 73 de milioane de euro, pentru 2008 estimarile fiind de aproximativ 100 de milioane de euro.

Grupul Whiteland, format din Whiteland Sales & Marketing, Whiteland Logistics si Whiteland BTL, ofera servicii de vanzare, marketing, logistica si servicii BTL pentru Hochland, Orkla Foods, Meggle si Campina.Grupul produce totodata si brandul propriu, Don Gustosso.

Cititi aici mai multe despre principalii jucatori de pe piata distributiei alimentare si despre primele semne ale blocajului financiar.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Whiteland,
distributie,
George Stefanescu,
/actualitate/afaceri/whiteland-ultimele-trei-luni-din-2008-au-fost-cele-mai-bune-din-istoria-companiei-3870988
3870988
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.