Whiteland: ultimele trei luni din 2008 au fost cele mai bune din istoria companiei
"Pentru Whiteland Sales&Marketing, ultimele 3 luni din 2008 au fost cele mai bune luni de vanzare din istoria companiei", a declarat directorul general George Stefanescu.
Cu toate acestea, in luna ianuarie 2009, blocajul financiar a inceput sa se resimta in scaderea vanzarilor, a mai spus Stefanescu, adaugand ca incasarea creditelor de la clienti se face cu dificultate in aceasta perioada. Tocmai pentru a evita dificultati financiare in urmatoarea perioada, una din prioritatile companiei pentru acest an este reducerea termenului de recuperare a creditelor de la parteneri.
In 2007, Whiteland a avut o cifra de afaceri de 73 de milioane de euro, pentru 2008 estimarile fiind de aproximativ 100 de milioane de euro.
Grupul Whiteland, format din Whiteland Sales & Marketing, Whiteland Logistics si Whiteland BTL, ofera servicii de vanzare, marketing, logistica si servicii BTL pentru Hochland, Orkla Foods, Meggle si Campina.Grupul produce totodata si brandul propriu, Don Gustosso.
Cititi aici mai multe despre principalii jucatori de pe piata distributiei alimentare si despre primele semne ale blocajului financiar.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro