YouTube de Romania
Cinci tineri din Cluj, proprietari ai unor afaceri de outsourcing, au avut ideea sa lanseze un site de videosharing care, pentru utilizatorii romani, sa ia locul YouTube.
N-a luat locul YouTube, multi i-au luat in ras numele - Trilulilu - si putini i-au dat sanse de crestere, dar a ajuns cel mai vizitat site de profil din Romania, pana acolo incat fondatorii au primit o oferta de preluare in valoare de 80.000 de euro de la reteaua Neogen. Sergiu Biris, directorul general al Trilulilu (sau "crocodilul sef", in termenii esteticii site-ului), a explicat ca nu vinde, fiindca asteapta ca valoarea site-ului sa creasca. Ceea ce nu putea spune cover story-ul nostru de atunci era ca Biris a avut dreptate sa astepte.
Click aici pentru a citi continuarea materialului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro