Afacerile Avi Compact, în creştere cu 10% faţă de 2016, până la 7 milioane de euro

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 05 octombrie 2017 457 afişări

Afacerile Avi Compact, în creştere cu 10% faţă de 2016, până la 7 milioane de euro

Revigorarea segmentului corporate, îndeosebi industrii precum farmaceutică sau alimentară, dar şi creşterea cererii pentru sisteme performante şi eficiente energetic, pe segmentul rezidenţial, stau la baza creşterii cifrei de afaceri Avi Compact cu aproximativ 10%. Compania estimează că va încheia anul cu o cifră de afaceri de aproximativ 7 milioane de euro.

În acest an, activitatea companiei pe segmentul corporate reprezintă aproximativ 65% din cifra de afaceri, în timp ce segmentul rezidenţial a contribuit cu 35%. Cifra de afaceri este realizată în proporţie de 40% din distribuţia de echipamente, aproximativ 75% dintre acestea fiind marca Daikin. Avi Compact este de 11 ani distribuitorul Daikin nr. 1 în România. Soluţiile integrate, pentru segmentul corporate, reprezintă 30% din cifra de afaceri, iar cele de service şi mentenanţă, 30%.

Cei mai importanţi clienţi Avi Compact, din segmentul corporate, sunt anul acesta din zona farmaceutică, compania realizând instalaţii de climatizare şi mentenanţă pentru toate sediile farmaciilor Sensiblu şi Punkt. Alţi clienţi provin din industria hotelieră şi SPA, Avi Compact furnizând instalaţii de climatizare pentru hotelul Phoenicia Royal situat în Mamaia Nord, pentru hotel Bielmann din Braşov, dar şi pentru Therme Bucureşti. Alte proiecte importante din zona corporate au fost clinica Trident (instalaţii de climatizare), proiectul Vivid, primul proiect de case modulare inteligente pentru care au fost asigurate servicii de montaj instalaţii climatizare, dar şi Romatsa (mentenanţă şi service).

Ca principală tendinţă în rândul clienţilor Avi Compact, atât pentru segmentul corporate, cât şi pentru cel rezidenţial, s-a observat creşterea cererii de echipamente performante şi eficiente energetic (cu noul freon ecologic cu indice de poluare de patru ori mai mic), sisteme mai economice pe termen lung, cu funcţii care asigură o durată de viaţă mai mare (autodiagniză).

Creşterea segmentului rezidenţial s-a înregistrat, cu precădere, din zona de construcţii noi. Clienţii doresc un raport preţ-calitate bun, dar în acelaşi timp şi un produs de brand, eficient pe termen lung. De asemenea, 80% dintre echipamentele distribuite anul acesta pe segmentul rezidenţial au fost cumpărate împreună cu interfaţa wi-fi care permite controlarea aparatului de aer condiţionat de la distanţă.

În perioada 2016 – 2017, Avi Compact a investit aproximativ 500.000 de euro în achiziţionarea unui spaţiu de 2.200 mp unde a fost amenajat un nou showroom Daikin, o hală de depozitare şi un centru de training.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.