Ambient vrea crestere de 15% in 2011

Autor: Ioana Mihai Postat la 17 noiembrie 2010 53 afişări

Reteaua de magazine Ambient, dezvoltata de omul de afaceri Ioan Ciolan, si-a bugetat pentru anul viitor o crestere de 15%, in conditiile in care reprezentantii companiei se asteapta ca piata sa se stabilizeze.

"Estimam ca anul acesta vom realiza o cifra de afaceri de 104 milioane de euro fata de 103 milioane de euro anul trecut, in conditiile in care piata a scazut cu circa 15%", declara omul de afaceri sibian. Ambient are o retea de 12 centre comerciale si "nu intentionam sa mai deschidem niciun alt spatiu de acest fel in viitorul apropiat", a precizat Ciolan.

"Anul acesta nu poate fi vorba despre profit net, iar pentru anul viitor ar fi un lucru placut sa putem vorbi despre profit net", adauga directorul financiar al companiei, Liviu Voicu, care s-a alaturat companiei in acest an. El precizeaza insa ca profitul operational - EBITDA - are o evolutie pozitiva, previziunile pentru anul in curs (5 milioane euro) referindu-se la o crestere de peste 100% fata de anul trecut (2 milioane de euro).

Piata bricolajului a fost puternic afectata de criza, vanzarile de anul trecut inregistrand un declin de circa 24% fata de 2008. Pe piata de profil, cele mai puternice retele sunt Praktiker, Bricostore, Dedeman, Mr. Bricolaje, Obi si Hornbach.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bricolaj,
Ambient,
Ioan Ciolan,
magazine,
dezvoltare
/actualitate/ambient-vrea-crestere-de-15-in-2011-7724209
7724209
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.