Ambient vrea crestere de 15% in 2011
Reteaua de magazine Ambient, dezvoltata de omul de afaceri Ioan Ciolan, si-a bugetat pentru anul viitor o crestere de 15%, in conditiile in care reprezentantii companiei se asteapta ca piata sa se stabilizeze.
"Estimam ca anul acesta vom realiza o cifra de afaceri de 104 milioane de euro fata de 103 milioane de euro anul trecut, in conditiile in care piata a scazut cu circa 15%", declara omul de afaceri sibian. Ambient are o retea de 12 centre comerciale si "nu intentionam sa mai deschidem niciun alt spatiu de acest fel in viitorul apropiat", a precizat Ciolan.
"Anul acesta nu poate fi vorba despre profit net, iar pentru anul viitor ar fi un lucru placut sa putem vorbi despre profit net", adauga directorul financiar al companiei, Liviu Voicu, care s-a alaturat companiei in acest an. El precizeaza insa ca profitul operational - EBITDA - are o evolutie pozitiva, previziunile pentru anul in curs (5 milioane euro) referindu-se la o crestere de peste 100% fata de anul trecut (2 milioane de euro).
Piata bricolajului a fost puternic afectata de criza, vanzarile de anul trecut inregistrand un declin de circa 24% fata de 2008. Pe piata de profil, cele mai puternice retele sunt Praktiker, Bricostore, Dedeman, Mr. Bricolaje, Obi si Hornbach.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro