Answear România înregistrat în 2019 o creştere cu 35% a business-ului, ajungând la o cifră de afaceri de aproximativ 22 de milioane de euro

Autor: Andra Stroe Postat la 22 ianuarie 2020 120 afişări

Answear România înregistrat în 2019 o creştere cu 35% a business-ului, ajungând la o cifră de afaceri de aproximativ 22 de milioane de euro

În 2019, Answear a înregistrat o creştere cu 35% a business-ului, ajungând la o cifră de afaceri de aproximativ 22 de milioane de euro. Rezultatele au fost generate mai ales de creşterea valorii medie a coşului de cumpărături, dar şi de amplificarea numărului de comenzi cu 30%.

„Eforturile noastre în 2019 au fost concentrate în direcţia adăugării de noi branduri în portofoliul Answear. Această dezvoltare a varietăţii de branduri şi produse a dus la creşterea coşului mediu de cumpărături în magazinul nostru online. Printre brandurile nou aduse în portofoliu se numără Stuart Weitzman, Tommy Sport, Twinset, Coach, Iceberg, Red Valentino, Patrizia Pepe, Mou, Karl Lagerfeld, Dsquared2, Colmar. De asemenea, valoarea coşului mediu a crescut şi datorită faptului că zona de User Experience a fost îmbunătăţită foarte mult, la fel şi mecanismele de recomandare a produselor similare şi complementare”, spune Raluca Radu, country manager Answear România.

La finalul anului 2019 s-au înregistrat până la 30.000 de comenzi pe lună, cu o valoare medie a coşului de cumpărături de 320 de lei. Cea mai mare comandă a fost de 21.000 de lei şi a fost înregistrată în luna septembrie. Din cele şapte ţări în care activează retailerul polonez, în 2019 România a fost a doua piaţă din punct de vedere al volumului de vânzări pentru Answear, situându-se imediat după ţara-mamă, Polonia.

Cele mai vândute branduri ale anului 2019 au fost Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Guess Jeans, Medicine, Answear, adidas Originals, Calvin Klein Jeans şi New Balance. O mare creştere pe final de an a fost înregistrată pentru brandurile Dr. Martens, Moon Boot, UGG şi Polo Ralph Lauren.

Categoriile de produse care s-au vândut cel mai bine au fost paltoane, jachete şi canadiene, pantofi sport, cizme şi botine, dar în 2019 s-a observat o creştere a vânzărilor şi în categoria de rochii odată cu diversificarea ofertei de branduri şi produse pe această categorie.

„Avem clienţi din toate judeţele ţării, iar numărul clienţilor din afara Bucureştiului a crescut mult de la un an la altul. Oraşele unde am avut cele mai mari volume de vânzări, în afară de capitală, sunt Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi, Braşov şi Constanţa”, adaugă Raluca Radu.

Cea mai mare rată de creştere a volumelor de vânzări pe parcursul anului 2019 s-a înregistrat în judeţul Braşov, cu 81% mai multe comenzi în 2019 faţă de 2018. Alte judeţe în care  compania  a devenit mult mai populară decât cu un an înainte sunt Oradea, Arad, Prahova şi Sibiu.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
branduri,
comenzi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.