Un jucător din tehnologie automatizează procesele interne pentru a reduce costurile şi resursele
Xerox România a automatizat procesul de raportare a vânzărilor prin intermediul distribuitorilor, folosind un robot software construit pe tehnologia proprietară RPA a MissionCritical. Iniţial, raportarea implica zile întregi de procesare manuală a datelor din multiple surse, întârziind luarea deciziilor şi afectând agilitatea companiei într-un mediu tot mai concurenţial. În urma automatizării, acest proces durează acum doar 3 minute, echipa managerială a Xerox având acces instant la o imagine fidelă a business-ului la nivel naţional şi la informaţii precise, pe care să-şi poată baza procesul decizional.
„Provocarea principală a soluţiilor RPA este cea a promisiunii iniţiale: reducerea de costuri. Modelul tradiţional existent presupune o investitie costisitoare financiar, în resurse umane şi tehnologice ce amână recuperarea investiţiei peste câţiva ani. În schimb, aşteptările companiilor de a putea automatiza procese se încadrează mai degraba într-o perioada de zile sau saptamani, cu rezultate palpabile, măsurate în timpi reduşi de execuţie şi costuri semnificativ micşorate. Proiectul de automatizare de la Xerox România a fost livrat de MisisonCritical în mai puţin de două săptămâni incluzând aici maparea specificaţiilor, dezvoltarea robotului şi testarea cu date reale, reducând în final, timpul de execuţie de la 3 zile la 3 minute”, a menţionat Mario Popescu, CEO MissionCritical.
„Robotul livrat de MissionCritical ne-a economisit timp şi resurse, permiţând întregii echipe să se concentreze pe procesele care aduc valoare - relaţionarea strânsă cu partenerii şi construirea de produse şi servicii cu valoare adăugată. Automatizarea este parte din ADN-ul Xerox care deja implementează şi în România prin partenerii proprii soluţiile de automatizare de documente Xerox DocuShare ECM. Enterprise Content Management şi Robotic Processing Automation sunt tehnologii complementare, astfel încât urmărim să extindem colaborarea cu MissionCritical pentru a creşte flexibilitatea, scalabilitatea şi valoarea în timp a soluţiilor implementate la clienţii noştri”, a adăugat Cristian Berea, channels director la Xerox România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro