Antreprenoarea care „face bani din piatră seacă”: „Cred în asumarea unor valori în cadrul unui business”
„Cred în asumarea unor valori în cadrul unui business şi în îndeplinirea promisiunilor lansate atât în echipă, cât şi către business şi public.”
Mariana Brădescu spunea în cel mai recent interviu acordat revistei Business MAGAZIN că una dintre principalele realizări ale sale este că au ajuns „într-un punct al maturităţii afacerii fără să apelăm la surse externe de finanţare”. Împreună cu soţul ei, Sergiu Constantinescu, au fost primii care au mizat pe online într-un domeniu în care dominau deplasările pe şantiere şi au înfiinţat piatraonline.ro, primul magazin online din România dedicat exclusive pietrei naturale, în urmă cu un deceniu (în prezent afacerea include şi un showroom). Potrivit celui mai recent interviu (acordat ZF), familia Brădescu şi-a propus ca în cinci ani să ajungă în şapte oraşe din România, prin extindere în regim de franzică, dar şi în alte ţări europene.
Cifra de afaceri a companiei ajunsese în 108 la valoarea de 25,4 milioane de lei, potrivit celor mai recente informaţii publice disponibile.
Profilul Marianei Brădescu a apărut în anuarul 105 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS, publicat de Business MAGAZIN în luna martie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro