Anunţul făcut de Hornbach azi
Hornbach, retailer locali de materiale de construcţii şi grădinărit, lansează oficial magazinul online în România, de unde clienţii pot alege din peste 27.000 de produse. Compania anunţă extinderea treptată a sortimentului de produse şi ţinteşte listarea în online a peste 80% din produsele de stoc din magazine până la finalul anului 2018.
„În contextul schimbărilor tehnologice, valorificarea mediului online ne ajută să fim mai aproape de nevoile clienţilor noştri. Astfel, deschiderea magazinului online în România a venit ca un pas natural în evoluţia business-ului nostru. De acum, persoanele pasionate de proiecte de bricolaj au posibilitatea de a consulta în magazinul nostru online informaţii detaliate cu privire la proiectele lor şi pot face cumpărături uşor, economisind timp“, declară Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.
Clienţii dispun din acest moment de mai multe posibilităţi pentru reducerea timpului necesar realizării cumpărăturilor: fie comandă online şi solicită expedierea mărfurilor la domiciliu sau la şantier, fie se informează online şi cumpără în magazin. Din cele peste 27.000 de articole prezentate pe site, majoritatea vor putea fi livrate la orice adresă din România în termen de 2-3 zile.
De asemenea, din cele peste 27.000 de produse listate, aproximativ 23.000 de produse pot fi rezervate pe site şi ridicate personal din magazinul selectat, după 4 ore de la rezervare. Restul de 4.000 de produse pot fi rezervate doar în magazinele Hornbach şi apoi ridicate de către clienţi.
Preţurile produselor Hornbach sunt identice în magazin şi în magazinul online. Mai mult, în termen de 30 de zile de la livrarea produselor există posibilitatea de retur a acestora sau de restituire în magazin.
„Ne-am propus ca iubitorii de proiecte de bricolaj să găsească în noi partenerul ideal pentru astfel de iniţiative. De aceea, urmărim permanent să ne îmbunătăţim serviciile şi să oferim clienţilor noştri posibilitatea de a achiziţiona rapid şi comod produsele de care au nevoie. În linie cu această strategie de dezvoltare, avem în plan inclusiv lansarea unei aplicaţii mobile pentru magazinul online, la jumătatea acestui an“, adăugă Mugurel-Horia Rusu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro