Apare un nou lanţ de magazine în România. Când îşi deschide noul retailer primul magazin în ţara noastră
Retailerul irlandez Primark deschide mâine, 15 decembrie, primul magazin din România în centrul comercial ParkLake. „Această perioadă din an este cea mai potrivită pentru deschiderea primului magazin în România, care este pentru noi cea de-a 15-a piaţă la nivel mondial”
► Primark ParkLake va crea aproximativ 290 de locuri de muncă.
► Magazinul va avea o suprafaţă de 3.735 mp, împărţită pe două etaje, iar portofoliul cuprinde haine pentru femei, copii şi bărbaţi, dar şi produse de beauty, accesorii sau produse pentru casă.
Retailerul irlandez Primark deschide mâine, 15 decembrie, primul magazin din România, în centrul comercial ParkLake, marcând astfel intrarea pe cea de-a 15-a piaţă la nivel mondial.
Retailerul are planuri de extindere pe piaţa locală şi, după cum spune Maciej Podwojski, director de vânzări al Primark în Europa Centrală şi de Est, în 2023 urmează deschiderea celei de-a doua locaţii, în Afi Palace Cotroceni.
„Această perioadă din an este cea mai potrivită pentru deschiderea primului magazin în România. Am semnat deja şi pentru deschiderea celui de-al doilea magazin Primark în România, care va fi în Afi Palace Cotroceni şi pe care îl vom inaugura în cursul anului viitor. După deschiderea celui de-al doilea magazin, ne propunem să învăţăm cum funcţionează piaţa din România, după care ne vom gândi la următoarele deschideri. La nivel global, ne propunem să atingem cifra de 530 de magazine până în 2026 – în prezent, avem 411 magazine pe 14 pieţe, România fiind cea de-a 15-a piaţă la nivel mondial”, a spus Maciej Podwojski.
Primark ParkLake va crea aproximativ 290 de locuri de muncă, atât job-uri cu normă întreagă, cât şi job-uri cu jumătate de normă.
Magazinul din centrul comercial ParkLake va avea o suprafaţă de 3.735 mp, împărţită pe două etaje, iar portofoliul cuprinde haine pentru femei, copii şi bărbaţi, dar şi produse de beauty, accesorii sau produse pentru casă. Multe dintre gamele de îmbrăcăminte prezente fac parte din marca proprie, Primark Cares.
Primark vine pe piaţa locală cu un model de business diferit de cel al jucătorilor existenţi. Retailerul de modă din Irlanda este cunoscut pentru magazinele sale de mari dimensiuni, uneori aproape cât un hipermarket, şi pentru preţurile mici.
„Primark este pentru toată lumea, iar preţurile accesibile care îl caracterizează sunt cu atât mai importante acum, în contextul inflţiei”, a subliniat Maciej Podwojski.
Primark are un magazin în Slovenia, două magazine în Cehia şi trei magazine în Polonia, cu planuri să deschidă încă trei magazine în Polonia până la sfârşitul anului 2023. Planurile retailerului includ şi lansarea pe cea de-a 16-a piaţă în 2023, în capitala slovacă Bratislava, amprenta totală din ECE ajungând astfel la 12 magazine pe cinci pieţe.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro