Arma "secretă" pe care Lafarge vrea să o detoneze pentru a da lovitura: Celentano din Las Fierbinţi
Actorul Adrian Văncică: „Chiar mă pricep la construcţii“.
Lafarge România a lansat un spot de promovare a cimentului Romcim şi a liantului Multibat pentru zidărie şi tencuială avându-l în prim-plan pe carismaticul personaj Celentano din Las Fierbinţi, cel mai urmărit serial de comedie românesc, difuzat de ProTV.
Campania ţinteşte în special consumatorul din mediul rural, interesat de mici proiecte în regie proprie, şi este derulată într-o perioadă în care producătorul de materiale de construcţii se pregăteşte să-şi schimbe acţionariatul.
Arma "secretă" pe care Lafarge vrea să o detoneze pentru a da lovitura
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro