Au început înscrierile pentru semestrul Cannes la The Alternative School for Creative Thinking
Au început inscrierile The Alternative School for Creative Thinking pentru semestrul Cannes. Tinerii cu vârste de până în 30 de ani care lucrează în departamente de marketing, brand building, creaţie, pr, strategie, social media şi design, fie de partea clientului, fie de partea agenţiilor de comunicare, pot aplica până pe 17 martie.
Între profesorii semestrului Cannes 2013 se numără Ana Bulgar de la Petrom, Alina Ostahi de la Western Union, Alina Damaschin de la Rogalski Grigoriu, Cristian Păsărică de la Automobile Bavaria, Camelia Popescu de la Cora, Laurenţiu Semeniuc de la 23 Communication Ideas, Ioana Suciu de la Heidi şi Johan Ohlson de la Saatchi & Saatchi. Prezentările live vor fi pigmentate cu intervenţii prin skipe de la câţiva dintre cei mai în vogă oameni de comunicare ai planetei. Programul este gândit din start ca o experienţă completă, ce permite participanţilor să aibă acces la studii de caz şi expertiză internaţională, dublată de networking pe Croisette pentru cei mai buni dintre ei.
În ultimii opt ani, peste 215 absolvenţi ai programului au beneficiat de specializări internaţionale la Cannes Lions, Eurobest şi Dubai Lynx.La finalul programului care functioneaza dupa principiile "learning by admiring, learning by doing", cei mai buni absolventi ai programului se vor califica pentru urmatorul nivel: studiu si competitie in contextul Cannes Lions 2013, cel mai reputat eveniment dedicat creativitatii la nivel mondial.
Temele abordate in contextul semestrului Cannes la The Alternative School - anul opt vor cultiva urmatoarele directii: "ce inseamna un brief inspirat", "creativitate si eficienta", "bugete mici, abordare inteligenta, rezultate remarcabile", "noile media si consumatorul eluziv", "patternuri de gandire creativa", "noile tehnologii si comunicarea cu rezultat", "functionalitate in design", "relevanta comunicarii de tip fusion".
Intregul program educational e armonizat de fondatorul sau, Teodora Migdalovici, ambasador al Cannes Lions in Romania. Participantii la cursuri provin din mediul corporate, al agentiilor de comunicare sau sunt masteranzi la facultati cu profil relevant pentru industria de marcom. La The Alternative School se lucreaza pe brief-uri reale, iar competitiile sunt evaluate de profesorii si guest speakerii programulsui.
BCR, Graffiti / BBDO, Grey, Danone, Draft FCB, ING, JWT, Lowe, Pepsi, Publicis, Mediaedge:cia, McCann, Microsoft, Nestle, Unilever, Rogalski-Grigoriu, Radio 21, Saatchi&Saatchi, Starcom, Schenker, Sarantis, Siemens, Webstyler, Walmark sunt doar cateva dintre companiile ale caror junior-seniori au urmat programele si specializarile The Alternative School for Creative Thinking.
Semestrul va dura 6 saptamini, a cate trei intalniri fiecare. Costul participarii la semestrul Cannes este de 500 de euro. Limita de varsta a celor care vizeaza calificarea pentru experienta Cannes Lions este de 30 de ani.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro