Autostrada Soarelui „va fi gata in 2007”. Ministrii Transporturilor si loteria termenului de finalizare
A2 - Autostrada Soarelui detine recordul promisiunilor politice neonorate in materie de infrastructura. Ministrii Transporturilor care s-au succedat de 11 ani incoace au "garantat" mai multe termene de finalizare, toate nerespectate.
Incepute in anii '80, in regimul Nicolae Ceausescu, lucrarile la A2 au fost intrerupte vreme de 5 ani, intre 1993 si 1998. La sfarsitul anului 2000, cand a preluat mandatul de ministru al Transporturilor, Miron Mitrea s-a angajat ca A2 va fi gata in 2007. Succesorul lui Mitrea, democratul Gheorghe Dobre, a declarat, in noiembrie 2005, ca termenul pentru finalizarea A2 este anul 2008. In luna august 2008, liberalul Ludovic Orban a "impins" termenul receptiei finale pentru 2011. In martie 2009, democratul Radu Berceanu a confirmat termenul avansat de Orban, declarand, intr-o conferinta de presa, ca "Ultimele doua tronsoane din Autostrada Soarelui vor fi date in folosinta peste doi ani". Ulterior, Berceanu a revenit cu precizarea ca, in 2011, s-ar putea circula pe un singur fir, pe portiunile respective de autostrada. Actualul ministru, Anca yBoagiu, a dat asigurari, in repetate randuri, inclusiv in cursul lunii februarie, ca in vara aceasta se va putea circula pe A2 din Bucuresti pana la Litoral. Cu toate acestea, miercuri, Boagiu a anuntat ca segmentul de 20 de kilometri Cernavoda - Medgidia nu poate fi terminat, intrucat contractorul (firma franceza Colas) "refuza sa lucreze".
Cititi mai multe pe www.gandul.info
CITESTE SICine sunt regii asfaltului din tara fara autostrazi. Cum comentati?
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro