Banii nu mai pot cumpăra mulţumirea angajaţilor. Ce îşi doresc noile generaţii de candidaţi de la locul de muncă pentru a nu pleca VIDEO
Piaţa muncii din România, rămâne în principal în terenul angajaţilor. Companiile care vor să atragă rapid forţă de muncă, trebuie dea dovadă de flexibilitate şi să se plieze pe nevoile lor. Potrivit Alexandrei Stancu, employer branding coordinator, mai ales pentru generaţiile mai tinere, banii nu mai reprezintă singurul considerent în alegerea jobului. Tot mai mulţi candidaţi caută mai mult decât un salariu avantajos, caută un mediu în care să evolueze, stabilitate şi oportunităţi de învăţare.
„Nu mai contează doar cu cât o companie poate să remunereze un potenţial candidat. A început să conteze şi mediul de lucru, contează şi planul de carieră care îl poate oferi unui viitor angajat. De asemenea, contează perspectivele de creştere, mediul de învăţare mai ales pentru generaţia tânără. Dacă vorbim de un student sau un proaspăt absolvent, el caută acel mediu în care poate creşte şi se poate dezvolta” a declarat Alexandra Stancu, employer branding coordinator, în cadrul companiei de consultanţă în HR, la ZF Live, emisiune realizată cu sprijinul Orange Business”.
„Top 100 cei mai doriţi angajatori”, este o cercetare realizată de compania de consultanţă în resurse umane Catalyst Solutions, care caută să scaneze piaţa muncii pentru a pune in evidenţă cerinţele companiilor, dar mai ales percepţia angajaţilor privind acestea. În 2024, potrivit studiului ajuns la a 19 a ediţie, în preferinţele candidaţilor au început să apară tot mai mult companii din zona financiară şi bancară, cu precădere bănci, pe fondul salariilor şi stabilităţii jobului, este de părere Alexandra Stancu.
„Suntem la a 19-a ediţie a studiului nostru. Este cel mai complex instrument din piaţă care evaluează atât percepţia celor mai doriţi angajatori din piaţă, dar şi oferă o mai bună înţelegere a comportamentului candidaţilor. În acest an, avem o creştere mai mare a companiilor din zona financiar bancară, în special în rândul băncilor” a mai declarat Alexandra Stancu, la ZF Live.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană