BCR a primit 31.900 de cereri de amânare a ratelor la credite, din care 80% sunt deja implementate
BCR, a doua cea mai mare bancă de pe piaţa locală, a primit până în prezent 31.900 de cereri de amânare la plată a ratei la credit, din care aproape 80% sunt deja implementate, potrivit informaţiilor transmise de bancă.
„Am activat amânarea ratei la credit şi prin George (Mobile&Internet Banking), prin intermediul unui meniu special dezvoltat.“
BCR, a doua cea mai mare bancă de pe piaţa locală, a primit până în prezent 31.900 de cereri de amânare la plată a ratei la credit, din care aproape 80% sunt deja implementate, potrivit informaţiilor transmise de bancă.
„Am activat amânarea ratei la credit şi prin George (Mobile & Internet Banking), prin intermediul unui meniu special dezvoltat.“
BCR susţine că a amânat şi plata primelor de asigurare, urmând ca sumele aferente acestora să fie încasate în prima lună după expirarea amânării. „În toată această perioadă, clienţii rămân asiguraţi, astfel încât, în cazul producerii unui eveniment, aceştia beneficiază de asigurare.“
În ceea ce priveşte posibilitatea primirii pensiei pe card, BCR a transmis că a finalizat şi lansat un flux special pentru ca orice client să poată cere telefonic, la centrul de contact al băncii, activarea încasării pensiei pe card, precum şi livrarea cardului acasă. Fluxul include şi preluarea solicitării către Casa de Pensii şi e valabil inclusiv pentru cei care nu sunt clienţi BCR.
Până acum 85.000 de carduri au fost livrate gratuit, începând cu 15 martie şi a fost prelungită cu încă 2 luni perioada până la care BCR va trimite gratuit cardurile reînnoite la domiciliul clienţilor, respectiv în mai şi iunie, a transmis banca.
Totodată, BCR susţine că a implementat, „în premieră pentru o bancă“, serviciul de teleworking la nivel de Contact Center.
Astfel, 43 de agenţi au început să preia, în regim de test, apelurile telefonice de acasă.
Un număr de peste 316.000 de apeluri au fost înregistrate la finele lunii aprilie în Contact Center-ul BCR, cu aproximativ 90% mai mult decât media lunară din 2019. BCR a finalizat pregătirea oamenilor din reţea pentru 3 noi centre regionale de Contact Center, în Iaşi, Timişoara şi Cluj.
„S-a produs cea de-a patra rotaţie a colegilor din front-office. 50% dintre ei lucrează în condiţii de teleworking, în două echipe, iar 50% în front-office în sucursale, pentru a fi asigurate echipe de rezervă în caz de apariţie a unei situaţii de contaminare cu COVID19.“
Toate sucursalele BCR sunt complet funcţionale, excepţie făcând unităţile bancare care îşi desfăşoară activitatea în mall-uri şi în anumite clădiri de birouri.
BCR a lansat o nouă aplicaţie e-Token pentru autentificarea în George care simplifică întregul flux de înrolare şi autentificare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro