Beneficii in hotelurile de lux: avion privat, masina si iPad
Hotelurile de lux au avut destul de putin de suferit de pe urma crizei din simplul motiv ca nu le spun niciodata nu clientilor.
"Cu bani poti obtine orice". Este sintagma dupa care se ghideaza cel mai mult in ultima vreme hotelurile de lux, dupa spusele lui Jan Freitag, analist in industria hoteliera.
Hotelurile de lux au inceput in ultimii ani sa includa tot mai multe beneficii in tarifele de altfel destul de piperate pe care le platesc clientii pentru o noapte de cazare. Si se asigura ca orice dorinta a acestora este indeplinita. In Turcia, un hotel de lux pune la dispozitia clientilor pe perioada sejurului un "inger", cum este numita persoana desemnata sa raspunda la intrebarile clientilor, sa mearga la cumparaturi pentru ei sau sa le organizeze petreceri.
Bineinteles, nu chiar totul este posibil, spune Freitag. Face referire la o intamplare legendara petrecuta intr-un hotel de cinci stele din Germania. Un client a vrut sa inchirieze un intreg parc de distractii pentru copilul sau, lucru pe care angajatii hotelului au increcat sa-l negocieze, insa n-au reusit.
Sursa foto: CNBC.com
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro