Bernard Arnault, cel mai bogat om din lume, îşi continuă marşul triumfal: Gigantul din industria modei de lux LVMH a înregistrat în 2022 venituri record de 79 de miliarde de dolari, în creştere cu 23% faţă de anul precedent
LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, primul grup mondial de bunuri de lux, a înregistrat venituri de 79,2 miliarde de euro în 2022 şi un profit din operaţiuni recurente de 21,1 miliarde de euro, ambele în creştere cu 23%, potrivit site-ului oficial al companiei.
Toate grupurile de afaceri au înregistrat o creştere organică semnificativă a veniturilor pe parcursul anului. Fashion & Leather Goods a atins niveluri record, cu o creştere organică a veniturilor de 20%. Profitul din operaţiuni recurente s-a ridicat la 21,1 miliarde de euro pentru anul 2022, în creştere cu 23%. Marja operaţională a rămas la acelaşi nivel ca în 2021. Cota Grupului din profitul net a fost de 14,1 miliarde de euro, în creştere cu 17% faţă de 2021. Fluxul de numerar liber operaţional a depăşit 10 miliarde de euro.
Afacerile din Europa, Statele Unite şi Japonia au crescut puternic, beneficiind de cererea puternică din partea clienţilor locali şi de redresarea călătoriilor internaţionale. Asia a fost stabilă pe parcursul anului, datorită evoluţiei situaţiei sanitare din China.
Bernard Arnault, preşedinte şi director general al LVMH, a declarat: „În acest an, LVMH a înregistrat o creştere de peste 1,5%. Performanţa noastră în 2022 ilustrează atractivitatea excepţională a companiei şi capacitatea ei de a stimula dorinţa clienţilor în timpul unui an afectat de provocări economice şi geopolitice. Grupul a înregistrat din nou o creştere semnificativă a veniturilor şi a profiturilor”.
Oficialii companiei au declarat: „Strategia noastră de creştere, bazată pe complementaritatea activităţilor noastre, precum şi pe diversitatea lor geografică, încurajează inovaţia şi calitatea creaţiilor noastre.
Acest lucru a fost pus în evidenţă în timpul succesului LVMH Journées Particulières, când ne-am deschis porţile în cincisprezece ţări în 2022, cunoscând un număr record de vizitatori care au dorit să facă cunoştinţă cu produsele noastre. Intrăm în 2023 cu încredere, dar rămânem vigilenţi din cauza incertitudinilor actuale”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro