Bigstep îşi extinde reţeaua de magazine cu o nouă locaţie în Capitală
Bigstep, reţeaua locală specializată în încălţăminte pentru copii, deschide al cincilea magazin în Băneasa Shopping City. Lansarea, prima din procesul de rebranding al companiei, a presupus o investiţie de 80,000 de euro.
În 2017, Bigstep a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ un milion de euro, iar estimările pentru anul 2018 se apropie de 1,2 milioane de euro.
La şapte ani de la deschiderea primului magazin, Bigstep trece printr-un proces de rebranding şi anunţă noi investiţii în 2018 şi 2019. Magazinul din Băneasa Shopping City va fi urmat până la finalul anului 2019 de alte trei deschideri – una în Timişoara, Iaşi şi alta într-o locaţie de tip outlet. În paralel cu investiţiile pe plan local, în următorii doi ani, compania urmăreşte extinderea pe piaţa internaţională.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro