BistroMar: Consumul de peşte pe piaţa HoReCa din Bucureşti a crescut cu circa 10% în primele zece luni din 2019
Consumul de peşte din restaurantele bucureştene a crescut cu aproape 10%, în cele trei trimestre din 2019, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018, potrivit reprezentanţilor BistroMar. Pe fondul acestei majorări de ansamblu, vânzările înregistrate de restaurant au fost mai mari cu 30% pe perioada verii, faţă de intervalul similar din 2018. Creşterea include atât vânzările de produse gătite şi servite în incinta restaurantului sau în regim take away (la pachet), cât şi cele de produs crud, din pescăria care face parte din BistroMar. În prezent, nişa restaurantelor din capitală care servesc în principal peşte şi fructe de mare este foarte mică, având o pondere de doar 1 – 2%, din total.
Recent, BistroMar a fost evaluat şi inclus în cea de a doua ediţie pentru România a ghidului internaţional gastronomic Gault&Millau, care cuprinde o listă şi recenzii ale celor mai bune restaurante şi localuri POP (care oferă o atmosferă mai relaxată sau mai accesibilă decât cea din restaurante). Ghidul a fost fondat în Franţa în urmă cu 50 de ani, iar la ora actuală prezintă o selecţie cu cele mai bune localuri din peste 20 de ţări, situate pe cinci continente. Acestea sunt evaluate în funcţie de meniu, care reprezintă 70% din punctajul final, servicii, atmosferă, design, raport calitate-preţ etc.
Recent, restaurantul s-a listat pe takeaway.com, iar în următoarea perioadă BistroMar pregăteşte şi lansarea serviciului de livrare la domiciliu, care vine în completarea celui de take away.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro