Bloomberg îşi păcăleşte clienţii cu vinuri moldoveneşti şi româneşti
Agenţia Bloomberg a lansat două ştiri: în prima un mogul imobiliar chinez comandă producţia cramei Ceptura pentru următorii trei ani, iar în cealaltă crama Purcari din Moldova pune sub semnul întrebării o misiune spaţială rusă, din cauză că nu livrează în spaţiu suficient vin.
Ma Glu, fondator şi CEO al holdingului Full Ome, "distribuie" vinul de Ceptura în reţeaua sa de hoteluri şi restaurante, şi a comandat şapte milioane de sticle pentru următorii trei ani, informează prima "ştire". Comanda lasă practic crama fără stocuri. "n acelaşi timp este o comandaă prea importantă pentru a o putea refuza. Va trebui să limităm vânzarea vinurilor de Ceptura în România la maximum două sticle per cumpărător în perioada de Paşti, pentru a nu ne dezamăgi clienţii”, spune Marcel Grăjdieru, CEO Crama Ceptura, într-un "comunicat" al companiei. "Totul a început de la o Fetească Neagră de Ceptura, servită la bordul unui avion Virgin Airlines, de la Londra la Shanghai. Am rămas foarte impresionat de acest vin. Atât încât am comandat imediat un container test. Reacţiile pozitive au fost peste aşteptări, iar rezultatele din perioada anului nou chinezesc au întrecut cele mai ambiţioase planuri. Ne dorim un parteneriat de lungă durată cu Crama Ceptura”, a "comentat" Ma Glu.
Conform celei de-a doua "ştiri", Vinăria Purcari şi-a încetat colaborarea, veche de 55 de ani, cu nţia rusă de explorare spaţială RosKosmos. Gama de vinuri Purcari, care poartă autentificarea oficială ZGOP (Zero Gravity Optimized Products) – este produsă şi împachetată conform unei tehnologii speciale, cosmodinamice, pentru a rezista unui mediu cu gravitaţie zero. Vinurile de Purcari reprezintă şi sursa principală de eritrocite (globule roşii) şi, prin urmare, de hemoglobină a cosmonauţilor, ce reduce riscul anemiei în spaţiu. În acelaşi timp, Vinăria Purcari este onorată de testul pilot lansat în parteneriat cu NASA, pentru livrarea vinurilor ZGOP căre această agenţie. ”Colaborarea cu NASA este mai mult decât o onoare. Este o confirmare a calităţii indisputabile a vinurilor de Purcari, dar si a experienţei cosmo-nutriţioniştilor din Moldova. Este bine ştiut că în perioada sovietică, întreaga industrie cosmo-alimentară îşi avea baza în Moldova, iar experienţa noastră este neîntrecută în lume” declară Sorin Bălănel, director Marketing la Vinăria Purcari.
Cele două companii au emis şi comunicate de presă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro