Bloomberg: Renault mizează în Rusia pe loialitatea populaţiei faţă de Lada
Succesul Renault în Rusia, una dintre ultimele pieţe unde grupul francez mai poate spera la creştere semnificativă, depinde de evoluţia Lada, evitată acum de ruşi din cauza calităţii deficitare, însă încă o marcă puternică, bine înrădăcinată în conştiinţa publică.
Asemenea multor mărci de automobile din perioada comunistă a Europei de Est, Lada este văzută în Rusia ca un automobil ieftin, însă greu de întreţinut, care se bazează încă pe loialitatea consumatorilor, tot mai pretenţioşi pe măsură ce veniturile cresc, iar oferta de autoturisme se îmbogăţeşte rapid cu mărci occidentale şi asiatice.
Lada, automobilul dominant în Rusia ultimilor 50 de ani, încearcă să-şi apere poziţia de lider de piaţă în faţa valului de mărci străine, se arată într-o analiză Bloomberg.
Ford şi Volkswagen se extind agresiv pe piaţă, în timp ce AvtoVAZ, producătorul Lada şi principalul partener Renault în Rusia, a oprit abia în 2010 producţia modelului Lada 2105, lansat în perioada Brejnev (Leonid Brejnev, secretar general al Partidului Comunist al Uniunii Sovietice în perioada 1964-1982, n.r.).
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro