BM la 18 ani: Vă mulţumim că ne citiţi!
„În 2009, la 10 ani de la salvarea Dacia de la faliment, grupul Renault ar părea a fi salvat de Logan în plină criză financiară internaţională. Va reuşi Dacia să combată creşterea costurilor la materii prime şi a salariilor, pentru a reuşi să facă profituri mari din maşini ieftine sau va apela în continuare, după modelul fabricilor din Vest, la stoparea producţiei?”, se întreba echipa BM într-un articol de copertă din 2009.
13 ani mai târziu, brandul Dacia pare să fi confirmat prin cucerirea pieţelor vestice. Recent, a primit şi o recunoaştere simbol: Grupul Renault a schimbat numele clădirii de birouri din Capitală unde sunt reunite sediile Automobile Dacia, Renault Commercial Roumanie, Renault Technologie Roumanie şi Centrul de Design din Renault Bucharest Connected în „Dacia Business Center”.
Este pentru prima dată când un proiect-simbol include în denumire „Dacia“ şi nu Renault.
Vom continua să scriem despre cel mai mare producător auto din România şi despre brandurile româneşti ce i-au cucerit pe vestici. Citiţi până atunci ediţia cu numărul 861 a revistei, cele mai noi pagini din cele în jur de 60.000 unde am consemnat istoria de business a României.
Ne bucurăm că sunteţi alături de noi şi, celor mai mulţi dintre voi, că avem ce scrie datorită vouă. Ne găsiţi în continuare pe print, unde apărem săptămână de săptămână, dar şi în anuarele noastre, pe site-ul Business MAGAZIN (şi pe toate canalale adiacente acestuia), în cadrul evenimentelor – fizice şi online – la emisiuni şi întâlniri de business faţă în faţă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro