Brandul românesc de încălţăminte Musette merge cu un magazin pe Calea Victoriei
Brandul românesc de încălţăminte şi accesorii Musette, fondat de familia Bâtlan, va deschide un magazin-fanion pe Calea Victoriei la numărul 1, aproape de Piaţa Naţiunile Unite.
♦ Businessul autohton urmează să ocupe spaţiul lăsat liber anterior de magazinul Ferrari.
Brandul românesc de încălţăminte şi accesorii Musette, fondat de familia Bâtlan, va deschide un magazin-fanion pe Calea Victoriei la numărul 1, aproape de Piaţa Naţiunile Unite. În acelaşi spaţiu a funcţionat din 2009 până în 2016 şi magazinul Ferrari, deschis atunci de partenerul local al mărcii italiene. Pentru brandul autohton Musette, acesta nu va fi primul magazin de pe Calea Victoriei, însă anterior businessul a funcţionat într-un spaţiu mai mic, aflat mai aproape de celălalt capăt al arterei comerciale bucureştene. Între timp, acesta a fost închis.
Musette merge acum într-o zonă care nu este foarte populară pentru brandurile de fashion, polul comercial pe zona de retail fiind mai degrabă în proximitatea hotelurilor de cinci stele Radisson Blu şi Intercontinental Athénée Palace. Fondată în anii ’90, afacerea Musette operează 20 de magazine, dintre care şapte în Bucureşti, conform site-ului propriu.
Tot businessul - şi producţia şi retailul - este operat pe o singură firmă, Musette Exim, cu afaceri de 104 mil. lei în 2022, cel mai recent an pentru care există date publice, plus 32% faţă de 2021. Profitul s-a mai mult decât dublat în aceeaşi perioadă de un an, la 10,8 mil. lei. Grupul are peste 500 de salariaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro