Britanicii despre Dacia: este un Lidl al maşinilor
Publicaţia britanică Autocar, una din cele mai cunoscute reviste auto din lume, a luat la verificări fiecare marcă auto prezentă pe piaţa Regatului Unit pentru a vedea cât de bine s-a vândut aceasta şi care sunt aşteptările pentru anul curent. Astfel, dacă în opinia lor Fiat acum are greaua misiune de a “readuce la viaţă” Alfa Romeo, după ani la rândul în care discuta despre relansarea sa, în timp ce Audi a impresionat cu noul coupe sport TT, iar BMW i3 şi i8 sunt considerate nu doar maşini ci “investiţii în viitor”, Dacia a luat prin surprindere clienţii britanici care au cumpărat anul trecut peste 2,6 milioane de maşini noi, adică de 32 de ori mai multe decât românii.
“Dacia este în prezent singura marcă auto economică din Regatul Unit pe măsură ce foştii săi competitori au urcat în gamă. Dacia poate fi Lidl al maşinilor, faţă de Waitrose Essentials care este Skoda”, spun specialiştii de la Autocar. Waitrose Essentials reprezintă gama de produse mai accesibile ale Waitrose, un supermarket premium din Marea Britanie, având în vedere că Skoda este considerată a fi marca mai ieftină a grupului Volkswagen.
În Marea Britanie Dacia are o cotă de 0,99% la finalul anului trecut, faţă de 0,97% în 2014 şi un volum de peste 26.000 de unităţi, similar cu cel atins anul trecut în România, depăşind mărci precum Mitsubishi, dar fiind la peste 5.000 unităţi distanţă de Suzuki.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro