Bucureştiul va avea din septembrie un parc tematic educaţional pentru copii. Vezi unde se deschide noul parc
Destiny Park, parc tematic educaţional pentru copii, urmează să fie inaugurat în data de 2 septembrie a acestui an, în Bucureşti, lângă complexul comercial Băneasa Shopping City, după o amânare de doi ani cauzată de pandemie.
Investiţiile se ridică la aproximativ 25 mil. lei, iar parcul se va întinde pe o suprafaţă de circa 5.000 mp, cu 2.000 de mp mai mult faţă de cât era previzionat proiectul în anul 2020. Destiny Park va conţine 43 de zone de experienţă în care copiii cu vârste cuprinse între 4 şi 14 ani vor învăţa prin intermediul jocului şi se vor putea conecta cât mai mult la experienţe similare cu realitatea.
„Noi dorim să putem să mergem în zona aceasta vocaţională. În România există multe probleme legate de îndrumarea copiilor către anumite meserii şi nu este din păcate dezvoltat acest lucru (alegerea vocaţiei -n.red.)”, spune Ana-Maria Pascaru, director de marketing al Destiny Park, în cadrul emisiunii de business ZF Live.
După ce un copil frecventează parcul de două-trei ori şi urmăreşte anumite zone de experienţă mai mult decât pe celelalte, se poate face un screening al copiilor pentru a vedea către ce se îndreaptă cel mai mult fiecare copil în parte, conform Anei-Maria Pascaru.
Cele 43 de zone de experienţă sunt zone tematice unde copiii vor lua contact cu realitatea adulţilor, de la a merge la supermarket, a învăţa despre agricultură sau despre energie verde, până la a deveni pompieri, aviatori sau şoferi de Formula 1. Fiecare zonă tematică are câte un sponsor în funcţie de industrie, iar printre aceştia se numără: Banca Transilvania, care pe lângă parteneriat strategic oferă şi finanţare, Haribo, HR Racing Team, Dorna, Digi 24 HD, Lego, Lupilu, Lidl, Napolact, Optiblu, Philips Sonicare, Rodbun, Sixt, Regina Maria, Tinmar, Bioderma, Cărtureşti, Cade, Cognizant Softvision, Euroins, Elgydium.
Destiny Park va fi sub forma unui oraş industrial prelungit cu un cort izolat pentru evenimente unde se va afla zona de aventură. Întreaga economie a parcului se bazează pe o bancă. Biletele vor fi puse la vânzare de pe 16 august, iar un bilet pentru copil ce va avea valabilitatea a trei ore şi jumătate costă 80 de lei şi cel pentru adulţi costă 60 de lei. O experienţă durează în jur de 15-20 de minute, ceea ce ar însemna cam 5-6 experienţe per bilet.
„Primul pas este că părinţii cumpără un bilet, copiii primesc un cec, cu acesta se duc la Banca Transilvania unde primesc nişte MagicBani, aşa i-am numit noi. Cu aceştia ei accesează experienţele din parc. Trebuie să plătească să se ducă în zona de distracţie”, punctează Ana-Maria Pascaru.
Destiny Park are parteneriate cu şcoli private, însă aşteaptă cereri şi din partea şcolilor de stat pentru a desfăşura „Şcoala Altfel”. „Mai ales la şcolile private avem o zonă foarte interesantă pe care o numim <<Learn & Play>>, o zonă specială unde profesorii pot să-şi ţină şi cursurile pentru copii”, menţionează Ana-Maria Pascaru.
Programul parcului va fi de opt ore în timpul săptămânii şi de 12 ore în weekend, când se aproximează în jur de 2.000 de copii în câte trei ture. Destiny Parc are deja peste 100 de angajaţi, iar o parte se află încă în proces de angajare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro