Calea ferată de miliarde de dolari care nu duce nicăieri. De ce au construit autorităţile un astfel de proiect în mijlocul câmpului
Trebuia să fie un proiect de infrastructură ambiţios, însă calea ferată care ar fi trebuit să lege Sudanul de Sud, Ruanda, Kenya şi Uganda se opreşte în câmp.
Proiectul a fost demarat de chinezi, care au vrut să faciliteze transportul între mai multe state din estul Africii. Ultimul segment ce trebuia construit, între Nairobi şi Mombasa, nu pare să aibă însă un termen de finalizare.
Calea ferată era un punct de reper pentru iniţiativa Belt & Road al preşedintelui Xi Jinping, un soi de nou drum al mătăsii.
Cei de la Bloomberg consideră că reţinerea chinezilor faţă de ultima parte a proiectului vine din ineficienţa segmentelor deja date în folosinţă. Astfel, China ar mai trebui să investească încă 4,9 miliarde de dolari, dar nu a recuperat încă banii pentru tronsoanele deja finalizate.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro